Spindelnät har många tjorviga, kladdiga trådar... är mobilnät likadana?

Hejjhejj :')

Vet ni vad jag och sandra har startat för klubb?? Haha, jag minns inte vad den hette, men klubbens mening var iaf att killen som har hand som det där med smsgrejs inte ska spilla kaffe på knapparna så att hela världen blir osocial! :'O
Var det bara jag, sandra och sosso som inte kunde skicka sms imorse? Jag kan då fortfarande inte det... '-.- Eller tydligen så kan jag skicka, fast det står att smsen inte skickas... Så om du fått flera sms av mej i morse, sorry! det var inte min mening, nätet kruppar ju... -.-

Vill  ni ha tips på en underhållande hemsida? Då ska ni gå in på www.saltmannen.se ! Jag håller på att dö av skratt varenda gång! Det är en hemsida där man får lägga ut felsjungningar, alltså det är folk som sjunger fel som skriver in det där. Det finns jättekonstiga saker!!
men min klara favorit är då:
"Teddybjörnen fredriksson, jansson hette han"
HAHA!
Själv har jag ju såklart oxå sjungt fel, låten heter March on och det är Good Charlotte som sjunger det. Jag har alltid sjungt:
"Black soldiers, my child"
men såklart så sjunder de:
"Like soldiers, march on"
...


L-o-v-e. ♥

Ska dra nu, Kram, Em.

Kommentarer
Postat av: johanna

jag kunde skicka men jag fick 9 likadana sms av evve. så nåt fel var det!

2010-05-25 @ 09:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0