Valborgs :)

Lovade ju att jag skulle skriva om igår, så nu gör jag det :)

på kvällen så for vi till jävre kustkyrka och skulle eg lyssna på en konsert, men då for jag och var med frida, elin, johanna och sara ist :) vi var hos frida och tittade först på talang, sen på modern family och sen på en barbie film: prinsessan och tiggarflickan, eller vad den nu hette x'D
det var jättekul, och vi hade ju bra samtalsämnen oxå c:') som typ spräcka byxorna? xD

haha, ganska kortfattat, men kul var det då :)

idag så har vi haft överraskningsfödelsedagskalas (jr's ord xD) för evve :) hon fyller år på måndag, men grattis i förskott! ♥
våran tårta blev sjukt bra! haha xD
och någon (lydia!) ska aldrig mer få låna min mobil!!! xD

ska gå nu, sandra kmr om typ en timme, hon ska sova här :) men jag måste iaf städa upp på mitt rum... -.-

kram, Em! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0