Det är bara att ta mig själv i kragen, jag ska klara det!

Angående rubriken, jag SKA till skolan imorrn, det är bara så det är! Mår inte riktigt bra, mår mera Ok just nu, men jag tänker inte missa ännu mer av skolan. Redan nu har jag panik över hur mycket jag har missat! Så det är bara att leva med smärtan. Haha, värst vad djup jag blev då!

Idag är det Fars dag, grattis pappa! så då for vi och åt på Furuborgen. Jättegott faktiskt!

Och tack johanna, såklart du får affischen! Haha, jag tar med den på skolan imorrn. Den ska ut ur mitt hus, wihoo!


bildbrist. Så då får ni ett random foto på mig :-)

INTE LÅNGT KVAR NU!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, taaack :)♥

2010-11-14 @ 21:07:14
URL: http://jjuniors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0