En av mina drömmar har slagit in!

Det var så mycket man köpte i Sthlm, så jag kommer lägga upp bilder lite då och då på saker jag köpt. Annars skulle inlägget bli aldeles för långt.

Här kommer dagens outfit! Egentligen skulle jag jobba idag, men jag mår inte bra alls... fick i princip ingen sömn inatt....


ll Munkjacka: Bikbok (ny) 149:- ll


ll Svarta tights: Gina Tricot ll Knähöga tubsockar: American Apparel (nya) 99:- ll

Där i Stockholm hittade jag affären i mina drömmar. American Apparel. Fattar ni vad underbara kläder de har? Haha, jag stormtrivdes! Köpte tubsockarna ovan och en T-shirt (som ni får se sen någon gång). De här sockarna har jag letat efter i nästan två år! Jag blev så sjukt glad när jag hittade dem!


Mer bilder från stockholm får ni sen, tillsammans med lite "info" (eller vad man nu ska säga) om vad vi gjorde där! Håll ut! ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0