Jag kan inte tro att det är sant!

Just nu så sitter jag i biosalongen. Antingen väntar jag på att filmen ska börja, eller så har den just börjat. Jag kan lova dig att jag sitter på helspänn, hoppar runt i stolen, skrattar hysteriskt och är nära till att både börja gråta och skrika.
Jag är här för att se Harry Potter and the Dealthly Hallows pt1!
En sak lovar jag er, och det är att ni sen ska få en snabb videoblogg från den här kvällen. Ni kan nog inte fatta hur länge jag längtat efter den här filmen. Längtat och hoppats att den ska bli underbar. Snart får jag veta.
Såklart är det här inlägget tidsinställt, jag skulle inte ha tid att sitta och skriva ett seriöst och ganska ordentligt blogginlägg just nu. Då skulle det nog bara vara en massa utropstecken.
Jag. Kan. Inte. Fatta. Det.
Mer ska ni få höra om filmen när jag faktiskt sett den. Vilket är väldigt snart. Älskar er, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0