She's a natrual, natural disaster.

Sjukt länge sen jag bloggade, förlåt! Men jag har haft ganska fullt upp! I torsdags var jag och några andra på filmkväll hos Sunne, i fredags hade Ida kalas, Grattis! ♥ Jag har alltid trott att vi fyllde år den första april, men tydligen inte.
Och igår så våldgästade jag och Sunne Sandra, haha. Vi hade sjukt roligt! Pratade i flera timmar, om Allt! Och undertiden vi pratade så lät vi samma låt rulla hela tiden, när den slutade så började den automatiskt om igen. Det var Fuck You med Lily Allen. Vi lyssnade på den 71 gånger, då kanske ni förstår hur länge vi satt där på golvet i Sandras rum och bara pratade? Hahah, vi hade det i alla fall jätteroligt!

Mitt ena öga har åter igen börjat kruppa. Gah, komigen, vad är det som är fel? Det gjorde så här för nästan ett år sedan också, då gick jag till skolsköterskan, men hon visste inte vad det var. Men helt plötsligt så gick det över.
Men nu så har det tydligen kommit tillbaka igen! Skräp! Hoppas det försvinner igen, snabbt!

Nej nu ska jag ta och fortsätta läsa, ta mig en kopp te ska jag också göra. Underbart med snön, tycker inte ni också det?
Aja, ses och hörs!

förlåt för tråkigt bildlöst inlägg, men nu vet ni i alla fall att jag lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0