The Social Network.

På lördagen så var vi på bio. Asstor salong! Höll på att tappa bort mig! Haha, men jag föredrar faktiskt bio3an här hemma i Piteå.
Men i alla fall så såg på på The Social Network, en film om Facebook. Jag är inte världens största fan av fb och mina förväntningar på den här filmen existerade nästan inte ens. Jag hade inga förväntningar alls, trodde den skulle vara jättedålig!
Men det var den inte!



Filmen var underbart bra, man fastnade direkt och ville inte att den skulle ta slut! Rekomenderas verkligen! Det satt en jätterolig tant bakom oss, hon skrattade på helt fel tillfälle, plus att hon hade ett jättefult skratt! Haha!

Plus att jag tror jag fått en till favoritskådis!



Armie Hammer spelar två roller i The Social Network, nämligen Cameron och Tyler Winklevoss, tvillingar. Mina favoriter i filmen, tillsammans med Eduardo.
Förutom Armie så är Johnny  Depp och tvillingarna James och Oliver Phelps mina största idoler innom filmvärlden. Det är alltid roligt att hitta nya!


Eduardo. Spelas av Andrew Garfield.

Andra kända skådisar som var med i filmen var Justin Timberlake och Jesse Eisenberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0