Tyvärr så fotade jag inte mycket alls i stockholm!

men ni kan få se de bilder som jag faktiskt lyckades ta!


Coola klädhängare i provhytten på JC!


En gigantisk, asgod, megastor chokladmuffin som jag åt i en galleria! Orkade dock inte hela.


Jag å Sosso inne på Monki. Hahaha!


Buttericks skyltfönster, tp Jack Sparrow!


Fatta rädd jag skulle vara om jag skulle sitta i den där korgen! Lastbilen står ju inte ordentligt på backen!


Usch! Jag som inte ens gillar Coca Cola i vanliga fall, hur äckligt är det inte då med Vaniljsmak??




Vi fikade på ett jättemysigt café som heter Vete Katten. först när man kom in tänkte man: "Okej, inte stort!", man gick vidare. "Okej, det var ganska stort ändå". Också gick man ännu längre in. "Shit! Tar det aldrig slut??"
Det var det största cafét jag någonsin varit på!

Det har i alla fall varit underbart i stocholm! Det var då jag, mamma, sosso och monica som var där. Vi bodde i min mosters lägenhet. Gick på stan hela dagarna, bio på lördagskvällen. Sosso och Monica gick på museum på söndagen, men då for jag, mamma och min moster till en annan galleria.

16 dagar, 21 timmar och 12 minuter kvar!!!!

Kommentarer
Postat av: David w

http://realiter.blogg.se/images/2010/dsc00017_115131388.jpg



GOTT SOM F*N :)

2010-11-15 @ 20:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0