who knows, what kan happen? do what you do, just keep on laughing.

Jag. Har. Bokat. Biljetter!

Jag kan inte tro det! Satt på en restaurang i Gamla Stan, Stockholm i lördags med mobilen framme. Maten hade inte kommit än så jag passade på att titta om jag hade något Wi-fi. Som tur var så fanns det! Hade tänkt gå in och blogga, men det kruppade, så då kom jag på tanken att gå in på bio3ans hemsida och titta runt lite. Och då ser jag det! Där, på sidan av de filmer som visas nu hinner jag bara läsa: "Biljetterna till Harry Potter 7 nu släppta!" jag höll på att skrika rakt ut! Så glad blev jag! Så vi bokade biljetter där, och tur var väl det, för det fanns inte många platser kvar!
Jag ska gå på midnattspremiären av Harry Potter and the Deathly Hallows part 1 torsdag den 18/10 kl 00.01!


Kommentarer
Postat av: ronya!<3

kul, längtar du dåe? :) ;) <3

2010-11-01 @ 20:45:26
URL: http://rlundgren.blogg.se/
Postat av: maja! (:

fin blogg! :)

2010-11-02 @ 10:51:35
URL: http://miisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0