HIMYM in my heart!

Dålig uppdat, jag vet, sorry! Men det har inte funnits tid, sov ju över med klassen på EFS tisdag till onsag, och sedan resten av onsdagen sov jag! Haha! Övernattningen var i alla fall jättekul! Jag och Sunne ägde folk på när vi körde Kebabtagen, han och jag är coola! Stannade uppe hela natten, jag, Sunne, Ligos, Sebbe och Tessa var de enda som klarade det!
Tiden under de tröttaste timmarna under natten fördevs med att se först Avatar, sen rullade nära en miljon avsnitt av How I Met Your Mother! Det går inte att låta bli att för alltid älska Barney! ♥


Han är så sjukt AWSOME! ♥

Onsdagen så hade vi ett pass i skolan, sen for jag till stallet. Red inte, då skulle jag väl somna på Prixie..... När jag kom hem så gick jag och la mig i soffan för att plugga till So provet (som vi hade idag, tror det gick ändå ganska bra för mig!), men hur tror ni det gick? Somnade en timme tills pappa väckte mig, då säger han att jag åt middag. Men det enda jag minns är att han sa till mig: "vad lite du tar", sen minns jag inte mer! Så jag åt väl middag i sömnen! Sen somnade jag i alla fall om och vaknade där kring åtta, fick panik för att jag trodde det var torsdag, gick och dushade och insåg att det fortfarande var onsdag, gick och la mig igen, somnade om. Hahah!

Det finns inte så mycket att säga om dagen, fick mjöl och diskvatten i ansiktet på dagens Hells Kitchen...! Tur att man kan ha lite roligt i alla fall!
Och Grattis till Lydia och Jakob som fyller år idag!

Nu ska jag gå och titta på lite hockey, Brynäs leder med 1-0 mot AIK!

42 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0