Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt! Hurra!

Det snöar. Vad med kan jag säga? Det snöar! Nu känns julen ännu närmare och vem kan låta bli att älska vintern? Okej, det finns många, men jag älskar den i alla fall sjukt mycket!

När vi var små så gjorde vi som Carolas låt "Det regnar här i Stockholm", ni vet den? Vi gjorde om texten och sjöng den varje gång det snöade.
För det snöar här i Piteå idag, så du har det inte bättre än jag. Det händer mycket särskilt, jag har det väldigt bra. När det snöar här i Piteå idag!
Snödansen, minns du Sofia? Och snart kan vi vara på skeppet och gömma oss för alla som passerar. Hoppas verkligen att den här snön ligger kvar och att den inte smälter bort det första den gör, vintern är underbar. Som ett snöparadis!


När det snöar här i Piteå idag.... ♥

37, eller något sånt. Komigen, kan inte den 19:e komma nu?? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0