Liv och Emelie är bästa kockarna i världen ♥

Det är sant, vi är verkligen bäst på att baka! Eller, man kan ju i alla fall låssas.Jag tycker nästan lite synd om alla som måste äta fikat imorron på TG. Undrar vad de tycker när de får höra historien bakom!
Var sedan i sportis med Liv nästan hela kvällen, hade det sjukt roligt! Alltid lika kul att vara med dig tjejen! ♥
Och vi fick en väldigt possitiv överraskning! ;-)

Pappa skrämde just livet ur mig, kul att veta va? Jag har blivit sjukt lättskrämd på sista tiden! Inte alls roligt!

Ni får tyvärr ingen bild idag, är lat och orkar inte hämta datasladden! Hahaha, jag i ett nötskal! Imorron slutar man 20 över 11, har inget onsdagsval! Sjukt härligt!

48 dagar kvar, kan inte tiden gå snabbare??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0