Man ska aldrig ha hicka under mattelektionen.

Ja, ni ser ju rubriken. Idag på matten så hade Elin hicka, och då skrämde Daniel henne och hela klassen genom att skrika! Alla satt ju och jobbade, så de flesta (jag också) ryckte till och tittade upp för att se vad han gjorde! Men hickan hennes försvann i alla fall, tror jag då!

Snart blir det att fara till EFS, vi skulle samlas halv sju. Övernattning med klassen, det kommer bli awsome! Ska försöka fota jättemycket!


Bara för att jag har på mig en munkjacka med The Rasmus på! Och för att man nötte den här när man var mini!


43 tror jag då, haha, måste räkna snart igen!


Kommentarer
Postat av: belallalala

Så gjorde han när fanny hade hicka och hela klassen hade gått ut förutom jag, +a och fanny och då höll vi på att dö XD

2010-10-07 @ 19:54:38
URL: http://isabelldahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0