Några centimeter längre än mig?

Har inte hunnit blogga någonting i helgen, sry! 

I torsdags spelade Bynäs-Skellefteå. Brynäs vann med 2-1! Känn er ägda!

Igår var jag&familjen, plus en massa andra familjer, på Boda Borg! Jag var i samma lag som Sosso, Ida, Sara, Linus och Helmer. Vi var sjukt bäst! Jag menar, gissa vem som vann? Vi! 11 stämplar och tvåan hade 8! Och vi fuskade inte ens! ;-)
23 försök på sprängaren...... Men det var bara för att dörren kruppade sjukt mycket och gjorde så att dom fick gå ut och in igen. Helmer i lådan tar dock priset!
På kvällen sov jag och sosso över hos sandra. Askul! Vi såg på Oceans 11 och pratade om världsproblem. Härligt! Idag så fyller mamma år, grattis!

Bildbrist, så ni får en allmänt random bild från när jag var ute och fotade i torsdags.


Wintertime might bring some love.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0