Sockret glänser mer!

Det vekar som om våran HK-lärare var på bra humör idag, hon blev inte ens sur då sosso "skillade" asmk! Det var seriöst dagens! Lätt!
No lektionen var jätterolig! Jag lyssnade inte så mycket, men jag och oliver som satt bakom mig satt och ritade smilysar! Han tyckte att -.-' var coolast, medans både jag och jakob gillade (3 bäst.
Före so:n spelade jag, oliver och jakob pingvinspelet! Adrian fick inte spela, för han blev portad! Vi fortsatte spela under so:n, hade inget bättre för oss. Men då blev Oliver också portad, haha!
På gympan var det fritt val, jag spelade innebandy! Utan skor, hur smart var det!?

Imorgon bär det av till stockholm, Det kommer bli AWSOME! Men då kommer tyvärr uppdateringen vara lägre än vanlligt...


bästa spelet ever! Om man bortser från kossaspelet ;-)

21 dagar, 14 timmar, 50 minuter kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0