Then you'll bleed just to know you're alive.

And I don't want the world to see me, cause I don't think that they would understand. When everything's made to be broken, I just want you to know who I am.

Låten som om och om spelas i mina högtalare, Iris av Goo Goo Dolls. Raden som hela tiden fastnar i mitt huvud; "when everything feels like the movies, then you'll bleed just to know you're alive". Bilderna jag inte kan glömma är från i sommras, bilderna sitter inprintade i mitt huvud och jag skrattar när jag ser dem framför mig. Jag, min bror och kusinerna som har kottkrig i parken, och den då jag och min ena kusin går före alla ner till standen.  
Jag saknar kusinerna så att det gör ont, insåg just nu att det här inlägget är helt onödigt, men jag behöver få skriva. Skriva är underbart!
Igår snöade det, vinter är härlig. Skotern, tolka, boben, pulkan, you name it! Jag vart så sjukt glad att jag bara ville skrika, första snön är alltid någonting extra!
Men såklart imorse när jag vaknade så var all snö borta.
Just nu äter jag en mandarin och skrattar åt hur besatt jag verkligen är av färgen orange. Skolan börjar om en timme, min huvuvärk är värre än någonsin och jag hoppas innerligt att gympan idag blir inne, inte ute för då kommer jag att förfrysa.
Någonting jag också längtar till är julen. Underbaraste tiden på hela året!
Egentligen borde jag gå och bädda sängen nu, men det ids jag verkligen inte. Liv Stoltz, tack för att du finns där för mig, Jag älskar dig. ♥


and I don't want to miss you right now.

39 dagar kvar, jag längtar så mycket att jag håller på att dö.

Kommentarer
Postat av: liv♥

jag älskar dig med!!! ♥

2010-10-12 @ 21:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0