zZzzZzz... Jag är vaken!

UG igårkväll då, de flesta kändes lite off, och jag måste erkänna att det inte var den roligaste gången på UG. Menmen, alla har sina dåliga dagar! Men för det mesta så finns det ljusa stunder i mörkret. Igår så var jag, Liv, Evve, Emmy, Matte, Jakob och Tessa i "kökrummet" också satt det två andra tjejer vid ett av borden där inne. Jag fattar egentligen inte varför, men så helt plötsligt så började alla skratta. Gapskratta. Min mage och mina käkar gjorde så sjukt ont! Och sen börjar vi skratta igen! Först konstant i 8 minuter skrattade vi! Sen tog vi en paus i typ en minut och började om igen.
Sammanlagt 18 minuter, sen var vi tvungna att gå för att det vart för jobbigt!
Vi körde kebabtagen också, fast jag, Liv och Evve var inte med, vi satt bara på bron och flummade allmänt mycket.
Tur att "alla" är så snälla mot mig!
Och sen när jag och Evve skulle hoppa över ett dike så var det bredare än vad vi trott, så först hoppade jag och ramlade, sen hoppade Evve direkt efter och ramlade!
Hur smarta får man vara?
Jag höll allvarligt på att somna i bilen på väg hem! Tur att någon satte armbågen i revbenen på mig varje gång jag höll på att drifta bort... Hah!

Idag blire hockey hela dagen! Först ska man å titta på Oliver och Adrians cup, sen är det ju Skellefteå-Brynäs ikväll!

48 dagar kvar!

förlåt för bildlöst inlägg, men det är svårt att fota på UG, det är så mörkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0