566?

Sitter i soffan med världens förkylning och tittar lite halft på nyheterna. Egentligen så ser jag ingenting, men man kan ju alltid låssas! Det blev ingen ridning idag, då skulle jag väl bara nysa mig av hästen...
Idag har jag upptäckt att det inte alls går bra att skratta då man är förkyld, man får bara ont i näsan! Men, vem kan låta bli att skratta? Särskilt när en apa blir inlåst i ett skåp!
Helgen har varit en verklig filmhelg, såg på fyra filmer.


Två filmer hemma vart det, En galen natt med mamma, pappa och brorsan. Sen blev det The Blind Side själv. Och den sistnämda filmen var VEKLIGEN underbar! Baserad på en sann berättelse, jättefin och den får en verkligen att tänka till!


I lördags så var jag hos Liv med Sosso, Elin, Sebbe och Sunne och såg på film! Upptäckte nu att jag skrivit "friens" här ovan, men det ska såklart stå "friends!" vi såg på The Invention of Lying en jättecool film och sen på
Beck, Sista vittnet.

Pappa kom nyss hem från jobbet, han hade varit på bibblan. Sjukt snällt, han hittade en bok om Johnny Depp där och lånade den helt random till mig! Tack! ♥

Nu ska jag fortsätta läsa om världens bästa skådis, JD.

68 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Lydia :D

Förlåt om ja e seg med 68 dagar till vad? ;)

2010-09-14 @ 18:34:15
URL: http://burningsnowball.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0