Förlåt!

Förlåtförlåt för jättedålig uppdatering! När var sist jag skrev? En månad sen? Nej, så farligt var det inte, men ändå!
Jag tänker inte skriva om allt jag gjort under den bloggningslösa perioden, det inlägget skulle i så fall bli flera mil långt. Men ni kan i alla fall få höra om min helg, hoppas ni antecknar!
Löshoppade Prixie igår, hon hoppade ashögt! Sen på kvällen for jag, Liv och Lydia till UG! Där var jag mest med Liv, men en massa annat folk också!
Askul hade vi i alla fall, men mina öron kommer nog aldrig återställas... Jag och Liv vart jätteflummiga när några andra körde Kebabtagen, och det kanske märktes? Haha!
Liv sov över hos mig sen på kvällen, vi typ mest flummade!
Och idag så for jag och hon in till stan! Köpte ett grönt linne från gina, en kalender och en present till pappa som fyller år imorgon!
Stannade kvar på stan efter att Liv farit, för jag och familjen skulle på bio: Toy Stoty 3. Den var awsome! Och kan ni fatta det, jag grät!


Pure love!

Efter bion for jag direkt till Liv, vi lyssnade på musik, flummade och såg på film! Jätteroligt! ♥ Haha, trots att vi fick oönskat besök av två jättekonstiga maltjosanar! Dom var inte roliga!


Jag lyckades att inte gråta, även fast det var svårt!

77 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0