Jag ska aldrig mer göra matteläxan i en periodpaus på en Brynäsmatch.

engelskaprov på fredag, hkläxa till tordsdag, franskaläxa fredag, skriva klart andra "utkastet" av novellen på svenskan, fixa allt det där om tidningen på svenskan, hinna med so'n och sen viktigast av allt: hinna med att leva.
Den här veckan har ändå varit ganska lugn med läxorna, har tränat på franskan på lektionerna, novellen behöver man inte stressa med, hkn läser man på torsdag, ingen matteläxa som tur var, so'n kan man göra på skolan, och tidningen fixar man också på skolan. Då är det bara engelskaprovet kvar.

Var med liv på sportis idag, vi var inte bara lite flummiga! Hade tänkt visa er en video, men videfy.me funkar inte för mig just nu... -.-



Tack för att du finns här för mig gumman, jag kommer alltid ställa upp för dig också: Det spelar ingen roll vad det handlar om, jag finns alltid här för dig!
Orden räcker inte till, 
Älskar dig, Liv Stoltz! ♥♥♥♥

I feel invisible.

51 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0