International Pirate Day

Yes, Idag är det International Pirate Day! Hur har det firats då? Jo såhär: Jag har försökt prata som en pirat hela dagen, plus att jag försökt gå som Jack Sparrow. Utan framgång på båda punkterna, men jag jobbar fortfarande på det.
Reslutatet på detta blev att alla trodde att jag var helt dum i huvudet, trodde att jag inte kunde prata engelska alls, och gissade nog att jag druckit väldigt mycket alkohol. Men såklart så har de fel på alla punkter! "I'm not drunk, I'm just trying to walk like Jack Sparrow!" Där bevisade jag att de två sista påståendena inte var sanna! (ja, jag är med i den gruppen på ansiktsboken, bara så ni vet).

Och nu, till Pirates of the Caribbeans ära så lägger jag in två klipp som jag under dagen tittat väldigt mycket på!



Pirates of the Caribbean At Worlds End, Deleted Scene.


Pirates of the Caribbean On Stanger Tides, Teaser Trailer!

Och för er som inte visste det, "On stranger Tides" är fjärde POTC filmen som ska komma ut den 20/5-2011! Jag tycker att det Jack i teasern ovan säger om "zombies" och allt det där verkar jättecoolt! Jag ser verkligen fram emot filmen!

Nu ska jag gå och äta äppelkaka, någon som vet hur man kan göra det på ett piratlikt sätt? Äh, jag listar väl ut något!

61 dagar kvar! (jag räknade igår!)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Är lite ledsen över att jag missade mer än halva piratdagen. Men jag firade ju lite på kvällen i alla fall :D

2010-09-20 @ 16:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0