Life's a bitch, then you die.

Vissa dagar är bara sådär helt värdelösa och man känner bara hur man vill krypa upp i soffan med en kopp te och bara glömma allt runtomkring, blunda och bara vara.
Idag var en sådan dag, inget speciellt har hänt, bara det att jag har varit så kopiöst trött hela dagen. Och det vart inte precis bättre för att jag fick rida en häst som knappt gick framåt...
Men imorgon är det en ny dag med nya möjligheter! Det känns fortfarande väldigt omvänt då ridningen är på måndagar istället för tisdagar, men jag kommer nog in i rutinerna igen snart, hoppas jag!


Now you think of saying: there's no use in praying. Still, she bowes her head so she can say: Thank you for just one more day. ♥

I hope you can keep a secret.

75 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0