Lite smått panik

Skolfoto imorgon!
Och ja, jag har lite smått panik! Jag har inga kläder alls i min garderob! Eller, okej, byxor har jag, men inga tröjor alls som går att ha på sig!
Nu pratar jag inte bara om något att ha på sig imorron, jag pratar om tröjor i allmänt. Hur kan det vara så svårt när världen kryllar av tröjor?
Nej, någonting hittar man väl alltid! Hoppas jag...
Måste på stan någon dag snart... Någon som vill följa?

Skola igen idag då, fast vi har sovmorron! Alltid härligt, men om jag fick välja så skulle jag hellre sluta tidigt... Efter skolan så far jag och Liv in till stan en snabbis på ett hemligt uppdrag! Eller, så hemligt är det inte, men ändå, vi kan ju alltid låssas! Kanske det finns någon tröja där... Okej, wow Emelie, ni ska till stan... Såklart det finns tröjor där!

Nu ska jag göra mig iordning för skolan, men innnan det kan ni få en dagens låt!

Ni alla har väl hört Fierflies av Owl City? Den här veritionen är mycket bättre enligt mig, men jag är ju som jag är: nördig!


I'd like to make myself believe that someday you'll fall for me ♥

74 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0