Nära skjuter ingen hare

Kom nyss hem, har varit och sett när bla Adrian och Oliver spelade hockey på Nolia! De vann, med typ 7-4 eller något sånt. Roligt! Var med Sandra där, ska till henne ikväll också! Vi ska vara nördiga och se 21JS, någon snäll person som kan smsa så fort det händer något i kvällens matcher? Luleå-Skellefteå matchen i alla fall? Men, jag har lovat att jag inte ska se Skellefteå-Luleå matchen, jag vill ju att Skellefteå ska vinna!
Brynäs spelar borta mot Hv71 just nu, lämnade tvn för ett tag: Brynäs fick två utvisningar...

Igår så var man på UG! Jättekul som vanligt! Och på vägen dit så kom jag i underfund med att jag inte kan höger och vänster!
På UG så var jag mest med Liv, men såklart med annat folk också! Liv är bäst i hela världen på att spå folk! ♥
Spelade Uno med Liv och Jakob, mötte Jakob i något basketspel, sen var vi ute, flummade väldigt mycket (som vanligt) och typ satt i soffan!
Roligt var det då!

Nu ska jag gå tillbaka till matchen, som Brynäs för övrigt kommer vinna! Hoppas jag! Och, ja, det är middag...! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0