Questions

Kom nyss hem från skolan, eller för typ fyrtiofem minuter sen eller något sånt! Vi hade läxförhör idag på So:n, tur att det var i grupp! Men jag gjorde ändå allt...
Har absolut ingenting att skriva, så varför inte slänga in några ord om igår kväll på TG? Vi var på Tolvmans och körde till en början kubb-stafett! Ids inte förklara hur man gör det, men kul är det då! Vi var i tre lag, jag var med Ida, Jakob och Sebbe. Vi var bäst! Hah, första "matchen" så låg vi lika med det andra laget, och då var jag så skillad att jag kastade ner kungen så att vi förlorade... Men nästa match så vann vi utav att Jakob skillade! 
Sen flummade vi typ och grillade! Härligt! 

 
It's all about time ♥

72 dagar kvar, typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0