Vad ska man skriva?

Elitserien började inte som jag tänkt mig, Brynäs - Modo 0 -2. Det var verkligen onödigt! Skellefteå - Färjestad 2-3, Djurgården - Hv71 3-2 ochSödertälje - Luleå 1-3. 
Jag tror jag ska titta på lite mer Skellefteåmatcher, eller vad tycker du? Varje gång jag bytte kanal till den matchen så gjorde Färjestad mål! Det var ju bra! Jag hade faktiskt gissat att Skellefteå skulle vinna med 3-2, men istället så förlorar de med dessa siffror. Jag kanske ska sluta överskatta dem ;P

Nu blir det att nöta på franska&engelskaglosorna... Hatar verkligen läxan, är stressad till tusen! Satt och gjorde matteläxan i periodvilan! 

Hv71 - Brynäs på lördag då, det är bara att tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0