Maby you should just shut up, even when it gets tough?

Idag är det fredag, och det betyder att helg och sovmorgon väntar! Egentligen skulle vi sova över på skolan med klassen ikväll, men det blev inte av några konstiga (eller inte så konstiga) anledningar. Så nu sitter jag här hos Liv och bloggar medans hon är och äter. När hon kommer tillbaka så ska vi se film och käka B&J, härligt värre!

Skoldagen idag har varit okej, spel på matten (hahah, tur att du inte fortfarande är sur på mig, Liv!), plugga inför det framflyttade provet på No:n, En midsommarnattsdröm på engelskan (jag fattade i princip ingenting) och sedan nå historia på musiken. Okej med andra ord.

Imorgon så blir det stan och bowling med Evve! Roligt värre, längesedan vi gjorde något utanför skolan/stallet, så det ska bli underbart roligt! Men annars så är detta inlägg verkligen tråkigt, så jag ska nog sluta skriva.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0