Say what you mean, tell me I'm right.

Jag trodde att jag skulle dö idag på moppekursen, men det gjorde jag inte. Vi fick köra en konbana och prova att stanna, efter bara en teorilektion. Trodligtvis stadskörning någon gång nästa vecka... Oj, är det enda jag kan säga. Men jag välte bara en kon, så HAH! Roligt efter lektionen också, det tog mig bara 30 minuter att ta mig hem, vanligtvis skulle det ha tagit 5...
Jag och Sandra hade väldigt roligt idag efter skolan, jag tappade ett smörpaket på golvet och då slutade det med att vi skrattade åt ingenting och jag fick panikäta. Jag vet att ni antecknar också ;-)

Ser verkligen fram emot helgen som kommer! Imorgon så blir det först skola, sen stan med Sandra och sen bio på kvällen. På lördag blir det först film med tjejorna, sen 24! Tagga! Blir att försöka vara där hela natten, hoppas det går! Slö dag på söndag sen då, bara stallet och träffa underbara Prixie, men det bli bara härligt.
Det finns inga ord, den här sången säger allt. Magkänslan.

Sov gott nu! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0