Homebird sing, fly me high on an angel's wing. Homebird sing, leave out nothing tell me everything.

Jag vet inte riktigt hur länge sedan det var jag bloggade sist, men jag kan nog gissa på vääldigt länge. Haha, duktigt Emelie, duktigt.
Okej, nu minns jag. Det var i fredags. Den dagen var i alla fall jätterolig! (Okej, för två fredagar sen...) Först var jag lite med Sosso på dagen, sen for jag, hon och Sandra in till stan och såg äntligen Harry Potter and the Deathly Hallows pt 2. Och den filmen var underbar och jag grät som en liten baby! Haha! Sen for jag och Sandra på en moppesemester och badade tp mitt i natten på något random ställe? Sov över hos henne sen.
Den veckan, alltså förra vecka, så jobbade jag och Sandra och jag gjorde lite allt möjligt efter jobbet. I fredags så for jag på KRIK läger i Älvsbyn, och det var helt awesome! Fick prova på två nya sportaktiviteter; Lerduveskytte och Wakeboard!
Helt underbart roligt! Bäst var man inte, men jag klarade i alla fall av att skuta ner 9 st "duvor" och faktiskt ta mig upp på wakeboarden, och när jag väl var uppe så ramlade jag inte en enda gång!


Bjuder på en väldigt fager bild på mig själv ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0