La la la la...?

Tumblr_lgdw1pbl0g1qh3aolo1_500_large
<3 Mathilde från Frankrike är här nu, därför har det varit så dålig uppdat. Fast hon far på onsdag, så efter att jag sovit en massa timmar, drygat mig igenom de sista skoldagarna, fixat praoplats (panik!), skrivit en bokrecention, pluggat inför bildprovet, lämnat in engelskaläxan, lämnat in mitt förslag till en kommunsak, varit i stallet, "sovit" på TG, firat min&gmns ettårsdag, gått på stan, sett film, sett Brynäs spela mot Skellefteå live, sovit lite till, varit i stallet ännu en gång och trodligtvis bevisat ett och annat så ska jag göra om lite här på bloggen. Alltså på söndag. För alla sakerna här ovan ska hinnas med innan på söndag, så är det bara. Jisses, jag kommer nog att dö. Önska mig lycka till!

Nej, nu ska jag, Mathilde och några andra personer åka till Matte och ha det roligt! Tidig kväll ikväll dock, tror jag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0