Sjutton saker du inte visste om mig

Okej, vissa av de här sakerna är det faktiskt människor som vet, men jag kunde inte komma på så många saker som ingen faktiskt vet, så sry för det.
 

1. Den första hockeymatchen (som jag minns) som jag såg live, på plats, var i Läkerol Arena, och det var Bynäs-Rögle. Brynäs vann med 4-1.

2. När jag var liten var jag hopplöst rädd för hästar (vilket jag inte är nu, dock)

3. Om det inte hade varit för att jag nötte The Tribe när jag var yngre så hade jag nog aldrig börjat lyssna på den musik jag lyssnar på nu.

4. Jag får all min styrka och självsäkerhet från musiken

5. Jag kan få upp ena foten bakom huvudet

6. Det går inte att klara sig utan tjocksockar för mig, jag börjar använda dem i September och slutar i början av Maj.

7. Jag har faktiskt varit med i TV ;-) Då jag och familjen var och såg på Sommarkrysset på Gröna Lund för några sommrar sedan. Vi hade till och med bättre platser än Laila Bagge! 
 
8.
Ärligt då, om det inte hade varit för två kompisar i klassen så hade jag aldrig blivit så intresserad av hockey som jag är idag. Jag hade ju såklart fortfarande tittat på hockey och gillat det, men de fick mig att börja ÄLSKA hockey!

9. Jag hade läsglasögon när jag var liten, jag fick ont i ögonen av att läsa annars.

10. Jag tror på spöken. Jag tror väldigt mycket på spöken.

11. En av mina högsta drömmar är att ha varit i alla världens världsdelar

12. Jag borde ta en kurs i att prata bra svenska, jag tjorvar bara bort mig hela tiden i allt jag säger ;-)

13.
Just nu saknar jag mina kusiner så mycket att det nästan tar ont.

14. Jag blir alltid dålig på kort!

15. Den här saken vet nog alla som någon gång spenderat mer än tre minuter i min närvaro: Jag behöver inte droger för att bli hög, det är bara den jag är ;D

16. Jag gillar att skriva sånger, även fast jag inte alls kan sjunga dem.

17. Just nu lyssnar jag på Skye Sweetnam

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0