2010

Januari:


Hur många underbara minnen har jag inte med dig, Prixie? Det var underbart att få börja ett nytt år med dig! Vi firade även ett år tillsammans! ♥

Februari:


Jag kommer aldrig glömma den 25e februari. ♥

Övernattning med klassen i skolan, har tyvärr ingen bild ;-)

Mars:


Valls med skolan, underbart roligt! Var med Liv och Tessa hela tiden, åkte två åk madrass, sen flummade vi bara på på området!

April:


Var i Stugan över något lov, underbart roligt som alltid! Och jag och André dog nästan då vi satt i skoterpulkan och morfar körde en annan väg ner för Löfjället, en väg som var jättebrant!!



Maj:


Jag, Evve och Emmy tog årets första dopp! Liv fotade ;-) 

Juni:


Sandra, Liv och Sosso gav mig en av de underbaraste födelsedagar jag någonsin haft! ♥


Examen! Omg, hela sjuan avklarad! Sjunde klass var helt underbar, jag är glad att jag valde den klassen, ångrar det inte det minsta! Tänk, om jag inte valt 7C så hade jag aldrig träffat alla underbara människor!


Tältade på  pottan med Liv, Adrian och David. Askul!


Skåneresan, den underbaraste resan jag någonsin gjort!

Den här månaden var även ganska full av examenspartyn, filmkvällar och sena nätter då man bara babblade med bästa! ♥

Juli:


Emelie från Sundsvall var här, underbart roligt! Stängde in våran rulltårta bakom mjölken i kylen, diskuterade House of Night&Twilight, hjälpte en på Omegle med kärleksproblem, diskuterade IKEA med en annan på Omegle, filmkväll med mina kompisar och sedan Heden då vi hälsade på olika personer på olika språk också såg vi oändligt många filmer!


Liv, hade en jätterolig månad med dig! Tältade med Ida, Lina, Isabelle, Sunne och Emil på Yxvättingen, jätteroligt!

Augusti:


Skolan började om! Vi var nu ÅTTA C!

Oktober:


Sov över på EFS med klassen, stannade uppe HELA natten! Vilket man fick sota för sen, men det var värt det ;-)

November:


Var i STHLM med Sosso, Mamma och Sossos Mamma. Hade askul, SHOPPADE med stora bokstäver!


Underbara kvällar då vi bara pratade, mest med Sandra och Sunne faktiskt. Tack!

December:


Nobelfesten! Askul!

Har ingen bild på dig Sandra, men du har verkligen funnits för mig den här månaden, egentligen hela mitt år, tack! Det betyder jättemycket för mig! ♥

Sen var det ju julafton, Jag och Sandra har jobbat, och sen Nyårsafton igår då!

Det här året har varit ett underbart år, det bästa hitills tror jag! Jag har gjort många saker jag ångrar, men fler saker som jag är stolt över. Nu är det 2011 och jag har bestämt att det här året ska bli helt underbart, ännu bättre än det förra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0