22, så här långt


har han förändrats? Nää, det märkte jag aldrig! :o

Hittade nyss ett papper som jag helt glömt bort att jag ens skrivit, där har jag i alla fall skrivit upp alla filmer jag sett som Johnny Depp varit med i. Jag gissade på att det var kring 20, och jag hade ganska rätt. 22 stycken, och jag har säkert glömt någon! Och av de där 22 så står 17 av dem i min filmhylla. Mitt mål är att se alla hans filmer innan jag dör, så jag har ca hälften kvar. Just nu har han gjort kring 42 filmer, men det kommer bara med och mer! Vilket är sjukt Awesome!

Helt onödigt inlägg, men jag känner att jag bara var tvungen att skriva av mig. Och jag vet att jag har varit dålig på att blogga, men jag har helt enket inte haft tid/ork/inspiration. I alla fall så orkar jag inte hålla på med 30dagar längre, då vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0