Dag Tolv - Min Stil

Då menar jag ju klädstil. Och vad är min klädstil egentligen? Jag klär mig i kläder som jag gillar, oftast baggy jeans, boyfriendjeans eller håliga jeans. Haha, bara jeans! Nä, någon gång händer det att jag har mjukisbyxor också, eller tights. Och då jag har tights så har jag alltid mina något av mina älskade par tubsockar till! ♥
Munkjackor älskar jag och använder typ hela tiden, under det så har jag mest roliga T-shirts.
Jag kan inte klara mig utan tjocksockar!
Något som på senaste tiden också kommit att bli min stil är armband. Jättemånga armband på en gång!

Men som sagt, jag tar på mig det jag känner mig bekväm i!


Bästa bilden, jag vet, HAHAH! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0