Jag är sämst på bordpingis, så är det bara. Förresten, heter det verkligen Bord pingis? Eller säger man bara Pingis?

Dålig uppdat, jag vet, men den här veckan har varit piss helt enkelt... Har inte mått bra alls, konastant yr sen i söndags, massiv huvudvärk, illamående, trött, osv osv. Också skrev man ett svenskaprov i tisdags då? Och hur mycket hade jag pluggat till det? Nästan inget, dagarna innan kunde jag inte ens tänka. Fick i alla fall tillbaka det idag, VG, fatta nöjd jag är!
Blir att fara till doktorn imorrn, önska mig lycka till! IKEA senare på dagen, udda skoldag det kommer bli, men inte mig emot!

Jag hade tänkt lägga in ett klipp från Into The Wild, men det funkade tyvärr inte... Btw, en av de mest underbara filmer jag någonsin sett!

Puss.


Kommentarer
Postat av: Mam

Vilken fin blogg du har och så mycket kloka ord!

2011-01-20 @ 22:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0