Det är meningen att rubriken ska säga allt om inlägget, men om man ser den här rubriken så får man känslan av att inlägget är förvirrande. Det jag egentligen vill säga är att man inte alltid ska lita på rubriker

Igår var helt enkelt jätteroligt! Var hos Martin med Sunne, Sosso, Sandra, Sebbe, Lydia och David (HAHAH, de fyra första börjar på S!). Vi gjorde egentligen inte så mycket, men det var verkligen roligt ändå!

Idag kommer bli en sån där dag då jag gör allt och ingenting, i princip. Mitt enda måste är att städa rummet, så det kanske jag ska sätta igång med direkt då, eller? Kanske man tar ansiktsmasken före...? ;-)


Jag var bara tvungen att lägga upp den här bilden, inte för att den är fin (vilket den inte är) utan för att det var nästan exakt tre år sedan jag fotade den! Det går inte att förstå hur mycket jag och min omgivning har förändrats. Eller egentligen har nog inte min omgivning förändrats, det är nog min syn på omgivningen som helt drastiskt bytts ut.

Resten av dagen tänker jag vara jättekreativ, fråga inte vad jag ska göra, för det vet jag inte än. Men om man ska vara kreativ så får man väl komma på någonting, det är ju det som är hela pointen med det hela.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Alva

den dagen minns jag, har också bilder ifrån den.

läskigt hur mkt som förändrats.

2011-01-27 @ 16:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0