I wish it would snow tonight, you pull me in, avoid a fight.

Efter 11 förvånansvärt korta timmar i bilen så är jag faktiskt hemma igen! Otroligt hur underbart roligt jag haft det, veckan på Gotland och det snabba besöket i Stockholm.
För er som inte vet så var jag på Gotland med min familj + min farbror och hans familj (några av mina kusiner då).
Vi har badat på Tofta Strand, besökt en häftig klippa, sett raukar, varit i Visby, ätit en massa god mat, skrattat nå så otroligt (speciellt åt min och Matildas förklaring om vad som hände den 17 Maj... Haha, vi skrattade så att vi grät allihopa!), haft deeptalk med Matilda, badat i Blå Lagunen, badat i LjugarN, shoppat en massa, pratat, Spelat volleyboll på ELITNIVÅ! och en massa mer!
Underbara vecka!


Jag hade tänkt ge er några bilder, men jag orkar ärligt inte! Haha, fotade ca 700 bilder där, så då kanske ni förstår att det är svårt att välja ut bara några... ;-)

Bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0