People don't change, people don't change, Stop running. It's you you're running from.

The Naked Juice Bar, American Apparel, New Yorker och Jag.

Kom från Gotland igårkväll, framme vid hotellet i Stockholm vid tolv. Och jag blev inte bara lite förvånad när jag såg rummet. Och hotellet. Wow. I alla fall heldag i huvudstaden idag, det blev lite shopping i alla fall! Och innan jag fortsätter, bilder på inköpen och bilder från min underbara Gotlandsvecka kommer senare, när jag är hemma och organiserat alla bilder på datorn.
American Apparel först på Hötorget, sen gick jag och mamma gågatan mot Gamla stan, men ytterst snabbt. Stannade på kanske två butiker på vägen. I Gamla Stan så gick jag såklart in på Sience Fiction Bokhandeln, men de hade inget av de jag hade tänkt köpa, så jag gick därifrån tomhänt. Tomhänt!
Nacka Forum sen ett bra tag, lunch på Coffehouse by George, gick väldigt länge på New Yorker och kikade in allt på deras underbara rea och sen, efter att ha varit in på nästan varenda butik i hela gallerian (inte alls, men det kändes som det) ett stopp på Naked Juice Bar.
Inköpen då? Jo, det blev fyra stycken.
Tröja på American Apparel, en T-shirt och ett halvlångt knytlinne på New Yorker och en Shake it! smootie på The Naked Juice Bar. Alltså, mina tre favoritställen i Stockholm, förutom SF bokhandeln då. Surt. Men jaja, de har ju postorder! ;-)
Nu blir det att gå ner och äta i restaurangen här på hotellet, sen gym å simning för min del!

Bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0