Don't say you're sorry 'cause I'm not even breaking, You're not worth the time that this is taking.

Då var man hemma igen! Och jag har haft det helt underbart!  Orkar inte skriva allt vi gjort, men jag har i alla fall fått umgås med underbart folk, äta jättegod mat och helt enkelt slappna av!
Och jag tänker ge er en bild som nog beskriver gode mycket hur jag har haft det under de här dagarna.


Lata sommardagar som ändå varit helt fullspäckade!

Så nu var man tillbaka till allvaret då. Jaha, ett allvar som varar mindre än en dag! För imorgon är det då den "allvarligaste" dagen, sista riktiga skoldagen, sen efter det far jag på bio med Sandra♥
På onsdag blir det först att cykla in till Piteå med klassen, skynda sig hem, bli firad (ja, jag fyller faktiskt femton då ;-) ) och sen fara iväg till Havsbadet med klassen på klassens dag(kväll). Torsdagen vet jag faktiskt inte hur den ser ut, det är ju egentligen klassens dag men den har ju redan varit? Fredag är det examen och kvällen ska tillbringas på Sunnes stuga med härligt folk! Och sen på söndagen så börjar konfat!
Fatta härlig vecka!

Nu börjar snart The Good Wife, så jag ska gå och bänka mig framför TVn.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0