I'ts been so long since I smiled, I don't wanna listen now, Live this day down.

Vilken dag! Liv sov över hos mig natten till idag, vi hade verkligen roligt! "Tittade" på fotboll, failade på att blanda dipp (?), pratade, såg OTH, smsade om magrutor och pratade i telefon! Imorse cyklade jag och Sandra till Öjebyn, bara för att upptäcka att poolen var stängd, så då cyklade vi till Grans och fyllde på vattenflaskan i mittersta kranen innan vi for hem igen... Eller, hem och hem, eller jo, haha, vi for till Sandra och badade. Sen fick vi för oss att vi skulle paddla ut på nå flytmadrasser, så då vart det träning i armarna också, för vi blåste hela tiden in till land igen!
Lunch åt vi hos mig, vi for först till Ica och handlade nudlar, mango, advokado och apelsinjuice... Hahah!

För tre timmar sedan så satte jag och Sandra oss i Röda Kvarn för att se Kronjuvelerna! En helt underbar, vacker, fin och mysig film! Nu ska jag sticka ut med nå folk, ingen aning om vad som händer! Hoppas ni antecknar ;-)


My Guardian Angel♥

Bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0