One thing is clear, I wear a halo, I wear a halo when you look at me.

Då var man konfirmerad då! Det går inte fatta att imorgon vid den här tiden så kommer allt vara slut, det har varit två fantastiska veckor, två av de bästa i mitt liv kan jag lätt säga! Mycket skratt, gråt, tankegångar, diskussioner, lärorika lektioner och allt har verkligen varit underbart! Så många nya kompisar man fått, så mycket närmare man kommit sina "gamla" vänner, och bäst av allt: Alla minnen jag när som helst kan ta fram och bara sitta och titta på i evigheter.


Sena kvällar, tidiga mornar, all tid som spenderades vid standen... Nog önskar jag att det kunnat vara en vecka till, allt.

Ni ska få mer bilder och information om vad vi gjort någon annan gång, ikväll bär det av igen till Storstrand för Sista natten med gänget, alltså rymmarnatt! Önska mig lycka till ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0