Jag behöver skriva av mig, men det tänker jag inte göra här på bloggen. Det tror jag nog Twitter kommer bli mer lidande av.

Både Twitter och Bloggen får mer update nu än vad de fått på väldigt, väldigt länge. Det kan bero på att jag helt enkelt vill, eller så beror det på att jag inte har något bättre för mig. Och om jag ska vara ärlig så vet jag inte vilket utav de där två alternativen det är. Ni får stå ut med ganska mycket helt random update nu ett tag framöver, det är bara så jag känner mig just nu. Lägger upp någon bild som verkligen betyder något för mig, eller helt enkelt en bild som jag gillar, känner för att lägga upp eller helt enkelt vill dela med mig utav. För det är så jag är just nu. Världen är upp och ner, jag försöker vända tillbaka den. Men det går inte så väldigt bra.

Igår/inatt så hade jag och Bob ett awesome Pirates of the Caribbean maraton. Vi såg alla tre filmer, vilket tog oss sju timmar och elva minuter. Mellan filmerna så kokade vi sammalagt två koppar te. Och efter filmerna, då klockan var några minuter över två, så stannade vi uppe två timmar till bara för att vi kunde och pratade om världsproblem. Morgonen var jättemysig, vi sov till länge någon gång och hade fortfarande på oss pyjamas till halv två. En promenad efter det, och sedan stallet. Underbar dag! Inte för att ni kanske bryr er, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0