Jag kan inte riktigt fatta det, men jag är så sjukt glad ändå.

Jag hade just skrivit ett väldigt långt inlägg där jag beskrev min underbara helg för er, men då råkade jag kryssa, och såklart så var det inte sparat. Men det är nog tur för er, annars hade ni fått ett inlägg flera mil långt, och det tror jag nog inte att ni hade orkat läsa. Jag lever i alla fall, även fast jag inte riktigt orkar blogga. Har tappat lusten, får se om jag kommer på något roligt att skriva om, då kommer jag tillbaka. Men tills dess så får ni klara er med den här bilden.


älskade hatade underbara saknade sviktande kämpande svaga starka sjunkande stigande osäkra stadiga Brynäs.
äkta kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0