sometimes, somehow, somewear, some. times, how, wear.


ll Mössa, Bik Bok ll Halsduksliknandesak, någonstans ifrån ll Munkjacka, Carlings ll T-shirt, Gina Tricot ll Byxor, Cubus ll Tjocksocar ♥ ll

Denna bild är en dålig blixtbild och jag ser helt enkelt derp ut på bilden, men just nu så orkar jag inte bry mig. Jag tänkte bara visa upp min outfit för kvällen, men då måste man börja bråka med kameran också... Sånt orkar inte jag, så ni får en dålig bild! Min humor ni vet. Tröjan instoppad i byxorna och osminkad tjej, det är så livet är!

Nu sticker jag till Bob, vi ska ha Piratesmaraton, dricka te och ha allmänt roligt. Så fort jag ätit upp min kräm vill säga.

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0