But sometimes, does your pain become too much for you too bear? And sometimes, do you run away?



Nästan en vecka sen sist. Okej, inte alls, det var bara fem dagar sen, men det känns som en vecka. Och bara för att jag är så snäll så ska ni få veta lite utav den, i korta drag. Väldigt korta drag.
Dopundervisning: upptäcksfärd: sleep-over: sandra, jag, liv: sanningar: förväntningar: skrik: skratt: filmer: stan: klackar: diskussioner: tvivel: beslutsamhet: sunnes frigga: jag, sunne, lydia, adrian, oliver, sandra, sosso, liv: motorsågsmasakern: skrik: full utan alkohol: rulla: yr: kramar: skratt: gräs: gräskrig: frieri: filmklipp: babykaktus: värderingar: dop: frihet: förväntan: fika: truth: stall: prat: lättskrämd: skritt: hockey: besvikelse: strömbacka: skäms: buss: reaktioner: förväntansfull.

Det där hade ni nog inte väntat er, men klockan är så pass att jag är helt fillosofiskisk just nu och känner att det har hänt så mycket på så kort tid att om jag skulle skriva allt så skulle jag få hålla på hela natten.

Kyssar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0