I do what I want when I feel like it, all I wanna do is loose controll.

Torsdag idag och det är snart helg!
Vi gjorde en väldigt god och mysig vårlunch idag på HKn, och det skulle ha varit ännu godare om inte HKläraren skrivit fel i recceptet... Men det gick ändå, typ. Väldigt härligt att lämna in specialarbetet på so:n, äntligen klar och slipper bry sig! 
Gympan tar ändå priset, spelade någon sorts lagfrisbee och om man säger såhär: jag var sämst. Haha, men roligt var det då! Och alla frisbees som jag kastade verkade gilla mig, för de kom tillbaka som en boomerang..? Ännu roligare! 

Nu blir det att städa rummet och sen plugga engelska. Jag vet att ni antecknar.  


Bild på två snygga tjejer i onsdags, då vi var i luleå med syslöjden! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0