Just tell me what to say, show me what to do. Then I can forgive me and I would forgive you.

Bob (Sofia) andades in ett spagettistrå när hon sjöng! Aaaaah, dagens! Fy så klockrent, jag skrattar fortfarande!
Där har ni ett bevis på min dåliga humor.
Skoldagen idag har i alla fall varit rolig, fick tillbaka mattediagnosen jag skrev igår, 15/16! Vaddå nöjd? Men dock så var felet jag gjorde inte så skillat, men det vart väldigt roligt efter som jag inte var ensam om att lyckas skriva att 2,5m var 2500cm...
Film på musiken också, Dirty Dancing, och senare ikväll blir det också film, ska se klart Sleepy Hollow! Denna gång ska vi dock spola och inte försöka höja volymen mer än 20 ;-)


Ful och mobbad bild, men dock så var det väldigt roligt då jag fotade den med världens sämsta mobilkamera. I brist på annat så fick ni se denna väldigt vackra, men även väldigt farliga Igelkotte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0