Now that I'm proud to admit that we're done; Good Luck trying to find me.

Okej, okej, jag måste erkänna att papper helt enkelt varit huvudämnet för den här dagen, känns det som. Sandra och Emmy kopierade för många kopior, och det var inte bara lite för många! Haha! Sen var det en i franskagruppen som svalde en pappersbit? Elithumor. Och ännu bättre humor på svenskan då jag, Lydia och Adrian hittade en jätterolig reklamannons högst upp på PT:s hemsida, Grrrrrriffin! resulterade i att vi lyckades skriva ut PT... Hjälp, så mycket jag skrattade, jag grät ju nästan! ♥

Imorgon blir det min sista skoldag för den här veckan, sen bär det av på onsdagsmorgonen! Först blir det att träffa Emelie i Sundsvall på onsdag em/kv och övernattning på hotell, på torsdagen kommer vi fram till farmor och farfar i Gävle! Fredagen blir det BRYNÄSSHOPPEN innan två av mina kusiner kommer på besök. Uppsala skulle vi nog också hinna med innan vi far hem på måndagen! Jag kommer att nås på mobilen under onsdagen, torsdagen och måndagen, så det är bara att smsa/ringa! Mobilen kommer dock inte användas under helgen av privata skäl ;-)

Ha det underbart alla ni här hemma!


Gävle förra sommaren. Jag kommer alltid älska den staden, de platserna, allt där. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0