This is battle, this is war.

Igår var det andra året jag var med på avslutningen av TG och körde Uppdraget. Jag var i lag med Ida, Johanna och Hannes, och för att säga såhär, vi kom på delad andraplats, vilket jag gjorde förra året också. Sjukt underbart roligt var det också, och för 6poäng badade jag i kanalen! Årets första dopp med andra ord, det kommer bli svårt att slå det nästa år, då blir det att bada den 3:e maj...

Min klass är den underbaraste som finns! I alla fall de flesta delar av den. Praktiskt prov på HKn idag, jag och Liv pwnade helt enkelt. Mattediagnos sen, hoppas det gick bra för mig! Sen på hålet gick jag, Sandra, Sosso, Lydia&Sunne till bron och det var ett riktigt litet äventyr! Och när vi kom tillbaka så var halva 8C med och kastade glitter på varandra i korridoren... Ingen aning om hur vi fick idén, men vi såg ut som en hel bunt med vampyrer sen! Haha, busigt och sjukt roligt!

Nu blir det till att plugga engelska och so. Tjaaao, ses! ;-)


Titta vad jag, Lydia och Sandra hittade på vägen hem från stan i måndags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0