this pain is just too real.

Idag har varit en väldigt trevlig dag, jag gjorde det verkligen till Mon-day, trots att det var första skoldagen efter lovet. Skoldagen var okej, inget speciellt. Oliver skulle vara snäll mot mig hela dagen, och det lyckades han förvånansvärt bra med, haha! Efter skolan for jag och Liv in till stan där vi tittade i lite butiker innan vi satte oss på Waynes och fikade väldigt länge! Vi fick även sällskap av Sandra och Lydia, kul! Köpte två presenter innan jag, Sandra och Lydia gick hem till Sandra. Vi hade det riktigt roligt, och nästa gång jag ska skrika något viktigt så ska jag inte skrika, hehe! Imorgon fyller två sötisar år, omdömmen ska vi också få! Det blir en intressant dag, mattediagnos hade vi väl också? Aja, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0